Korzystanie z niniejszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdym czasie. Więcej informacji na temat plików cookies znajduje się w serwisie wszystkoociasteczkach.pl
18.09 2015

liczy się wnętrze

en

DuPont Nutrition & Health we współpracy z Ogilvy & Mather New York i polskim studio Ars Thanea, zasłynęli wyjątkową kampanią mającą na celu uświadomienie jak ważna jest jakość jedzenia i składniki z których powstaje. W tym celu stworzono kilka prac ukazujących jedzenie jako obiekty, do których wnętrza można zajrzeć czy wejść. Wszystko opatrzone zmyślnym hasłem „It’s What’s Inside”.

4b9183cf1a6f83b006937a4dfcc1fc0d 89a387a3432a556fef753d38370e5853 322ce5233ee7c51985d1c0f58f41c4d4 593af1e0f7ed7ddb3a105312fd39a0d5 84727fba25ab2eea7bc419a503cf979f 532529386820fe2880263b210e0e72b6 c0c9d26634a64dc078ca5f146667db28 d30f3e218276eec48d760f67a73cbdae

Zostaw po sobie ślad