Korzystanie z niniejszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdym czasie. Więcej informacji na temat plików cookies znajduje się w serwisie wszystkoociasteczkach.pl
18.08 2014

transformacja herbaty

en

Agencja reklamowa M&C Saatchi na zlecenie malazyjskiej firmy BOH, specjalizującej się w mieszankach herbat, zrealizowała uroczą i wymowną kampanię pokazującą zbawne skutki picia rumiankowej herbaty.

Na torebkach przedstawione zostały symbole rozjuszonych zwierząt, ognia czy chociażby wybuchającego wulkanu kojarzące się ze stresem i poddenerwowaniem. W momencie zalania gorącą wodą, spożywczy barwnik ulega w pewnych miejscach  rozpuszczeniu i tak przed naszymi oczami pojawia się uśmiechnięty i rozluźniony niedźwiedź, wulkan nie straszy już wybuchem, a ogień zamienia się w symbol wody. Innymi słowy, wszystko co złe dosłownie z nas spływa..

tumblr_mcnukaiVH31rpytaio2_1280

 

Print

 

via: foodbeast

Zostaw po sobie ślad