Korzystanie z niniejszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdym czasie. Więcej informacji na temat plików cookies znajduje się w serwisie wszystkoociasteczkach.pl
12.05 2014

„selfie” wg national geographic

National Geographic ponownie zaskoczył kampanią reklamową. Na ich zlecenie firma Head z siedzibą w Sao Paulo stworzyła serię plakatów zwierząt robiących sobie tak zwane zdjęcie z ręki czyli popularnie mówiąc „selfie”. Każdy z futrzaków pozuje do lustra na tle swoich pokoi hołdując hasłu „Wiele jest nieudanych zwierzęcych fotografii”. Za wyjątkowo zabawną kampanię odpowiedzialni są  Silvio Medeiros iPedro Galdasked.

Selfie_National_Geographic-1

Selfie_National_Geographic-2

Selfie_National_Geographic-3

Selfie_National_Geographic-4

Selfie_National_Geographic-5

Selfie_National_Geographic-6

Zostaw po sobie ślad