Korzystanie z niniejszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdym czasie. Więcej informacji na temat plików cookies znajduje się w serwisie wszystkoociasteczkach.pl
10.04 2013

„Discover the true story”

Jak rozreklamować instytucję publiczną jaką jest muzeum? Jak zachęcić tych nieprzekonanych do odwiedzenia gmachów skrywających w sobie przykurzone eksponaty z dawnych czasów, wreszcie jak przypomnieć że muzeum od czasu do czasu po prostu warto odwiedzić?

Odpowiedź na to pytanie daje nam znana agencja kreatywna Saatchi & Saatchi tworząc kampanię reklamową dla rosyjskiego Muzeum Architektury. Hasło przewodnie „Discover the true story”  idealnie nawiązuje do historycznego aspektu muzeum a bezpośrednim nawiązaniem do architektury jest już sam plakat na którym muzeum rozrasta się  w ogromne podziemne i tajemnicze królestwo. W kampanii udział wzięły flagowe budowle, rozpoznawalne symbole Rosji. Wykonanie i efekt do pozazdroszczenia..

via: Saatchi & Saatchi

6c8778a6f28983395c3ce22e723e88b1 (1)

44074dbb8d91747706c1371dda45d92c

d0fe3511078bc22962782bd963f818c3

499aa89c2211efaba44d90389efdb4e1

70505d2640bc593af9293d78fe0c353e

8768ab4aa391d8e9561e1ee671cd58c1

3e7488dcc9c75543a9fd996b6ebb946e

a40bf9675f6f4bf8ce72abc519379dac

b9e2003604387e0388f2e017fc6dd05f

6b4eda5e812a9973320337ddab4d1250

40e80437cc1d62a0dd8e82b55d810959

8190764074278f0ad62d910381bd1bc7

Zostaw po sobie ślad