Korzystanie z niniejszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdym czasie. Więcej informacji na temat plików cookies znajduje się w serwisie wszystkoociasteczkach.pl
25.02 2013

feedback

Każdy kto miał do czynienia w pracy z tzw. obsługą klienta wie jak ciężko czasami współpraca taka się układa. Dodatkowo praca taka mocno się komplikuje jeśli komunikaty takiego klienta nie do końca są, delikatnie mówiąc, zrozumiałe.. I o tym właśnie traktuje projekt Marka Shanley i Paddy’ego Treacy, dwójki grafików którzy do współpracy zaprosili innych pracowników agencji reklamowej. Wszyscy oni zebrali najbardziej kuriozalne uwagi swoich zleceniodawców i wydrukowali je w formie plakatów.

Wystawa serii Sharp Suits cieszyła się takim wzięciem, że dwójka pomysłodawców w pewnym momencie przestała przyjmować zlecenia dalszych wydruków. Całość zebranych w czasie aukcji pieniędzy przekazano na cele dobroczynne. A plakaty? Wirują teraz w sieci a ponieważ każdy z nas miałby w tym temacie do dodania i swój plakacik kto wie, może już niedługo zrobi się z tego i kolejna wystawa..

Print

Austin1

brianfitzer A3 poster

cartoon_72dpi

Print

JenniferFarley2

JohnKilkenny

Lovely.Colours_640

MarkandPaddy2

MarkandPaddy3

MarkandPaddy4a

NEW baby

Print

Print

 

Zostaw po sobie ślad

outlaw

25 Luty 2013, 15:11

„Proszę przesunąć logo trochę w lewo, delikatnie powiększyć”, „wie Pan, ja to pracowałem przy takich projektach wcześniej, stąd wiem jak ma być dobrze”… Znam to z doświadczenia.

painter

25 Luty 2013, 15:49

Ciekawe czy goście potracili klientów po tej akcji? ;)

pinkkarton

25 Luty 2013, 16:12

nic mi o tym nie wiadomo ;D ale faktycznie niejeden z nich mógł skojarzyć wydrukowane teksty ze swoimi złotymi myślami..

kasia

19 Marzec 2014, 10:04

Samo życie.